Valentine's Day este Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, care se sărbatorește pe data de 14 februarie. Unii spun ca a luat nastere o data cu moartea Sfantului Valentin, pe 14 februarie 249 i.H. Pe de alta parte, legenda spune ca aceasta sarbatoare a aparut pe vremea imparatului Claudiu al II-lea. Pentru ca barbatii familisti refuzau sa se inroleze in armata, imparatul a interzis casatoriile. Un singur om a reusit sa treaca peste aceasta lege si sa-i ajute pe crestini sa se casatoreasca. Acesta era un preot pe nume Valentin care, la un moment dat, a fost descoperit si intemnitat. In inchisoare, s-a indragostit de fiica unui gardian, careia ii trimitea zilnic scrisori de dragoste. El a fost executat pe 14 februarie si, de atunci, aceasta zi s-a transformat in ziua Sfantului Valentin.
 
Recomandari Sms-uri scurte de Sf. Valentin | Declaratii de Dragoste | Dragobetele | Mesaje si Statusuri |
 

Sms-uri Amuzante de Sf. Valentin - Mesaje Haioase de Valentine`s Day

Cele mai tari mesaje de Sfantul Valentin !  Daruieste de Valentine`s Day cel mai amuzant Sms !

Nota! Aceste mesaje haioase sunt create de echipa Club13.ro sau de catre cititorii nostri,  special pentru acest blog ! Orice preluare necesita citarea sursei !!!


Cele mai amuzante Mesaje de Ziua Indragostitilor - Postare realizata cu ajutorul cititorilor nostri si echipei Club13.ro

Draga mea, nu fi suparata ca nu ti-am trimis ieri mesaj de Valentine`s Day ... Nu, NU AM UITAT !!! Dar noi suntem romani si tinem Dragobetele :*  ( oare tine faza ??? asteptam comentariile voastre pe pagina noastra de Fb. www.facebook.com/Club13News )

Iubito, ce e cu telefonul tau? Te tot sun si mi se raspunde: "Momentan abonatul face dragoste, asteptati-va randul ! Va Multumim pentru intelegere si un Valentine`s Day cat mai placut!"

                       *

Iubi, intelege-ma si tu… Se-ntampla… Am ramas la un pahar cu baietii in cinstea zilei indragostitilor si cand am venit acasa am alunecat pe scari si am spart sticla de sampanie pe care ti-o adusesem. Imi pare rau de tot, ca-i pusesem si fundita.

*

De Sfantul Valentin tu eşti hoţul meu!
Întâi mi-ai furat un zâmbet,
Apoi m-ai furat chiar pe mine.
Iar acum mă aştept să-mi furi cu succes, în fiecare noapte şi plapuma.

*


De Sfantul Valentin iti aduc in dar cel mai pretios cadou pe care un om l-ar putea face unui alt om: inima mea. Trebuie sa ai grija de ea, sa o tii la loc intunecos, departe lumina, de pisica, de umezeala si de oameni straini. De asemenea, din 12 in 12 ore trebuie sa verifici daca mai bate. S-o stapanesti sanatoasa! Te iubesc!

*

Pentru mine, tu eşti ca astul, îmi tai respiraţia!
Pentru mine, tu eşti ca mătreaţa, nu mi te pot scoate din cap!
Pentru mine, tu eşti bătaia mea de inimă! Nu pot trăi fără tine!
Te iubesc si sa avem un Valentine`s Day Fericit!

*

Sunt la spital! Nu te speria! Mi-au gasit ceva la inima. Dar fii fara grija, operatia n-a reusit. Nu mi te-au putut scoate din inima caci esti si vei ramane mereu acolo!

*

Intr-un SMS de Valentine's Day nu incap decat 160 de caractere! De cate ori pot scrie TE IUBESC?

*

Imi dai voie sa-ti masez picioarele cand ne vedem? Ai alergat toata noaptea in visele mele... si nu vreau sa fii obosita tocmai de Ziua Indragostitilor!

*

Iubitule, de Valentine’s Day o sa mergem in parc sa facem un sah cu bunicul. Si dupa aia mergem la biblioteca sa aflam mai multe lucruri despre Sfantul Valentin. O sa ne distram de minune! Ai sa vezi!

*

Dragul meu, sunt de acord cu propunerea ta ca de Ziua Indragostitilor sa incercam o pozitie noua: eu voi sta intinsa pe canapea, voi bea bere si voi butona telecomanda, iar tu poti sa treci la calcat rufele

*

Valentine's Day a strans in ea un intreg anotimp de dragoste. E vremea sa gustam impreuna din fructele coapte si rosii

*

De parca dragostea nu-i destul de complicata si asa... Acum mai e si Valentine's Day :))

*

Azi de ziua indragostitilor, am inceput sa vorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!

*

De Sf. Valentin vroiam sa-ti trimit ceva incitant, inteligent, frumos si sexi, dar din pacate nu incap pe ecranul telefonului.

*

Iubita mea, azi e Ziua Indragostitilor si vroiam sa te rog, ca macar de data acesta sa nu mai vii la restaurant cu mama ta. Nu de alta, da’ nici pana acum nu mi-am recuperat ceasul. Stii tu… ala pe care l-am lasat amanet ospatarului la ultima iesire in trei.

*

Iubito, vreau sa stii cat de mult inseamna dragostea noastra  de V-Day pentru mine. Daca am fi pe un vapor care se scufunda, cu o singura vesta de salvare… mi-ar fi tare dor de tine! ..... hai ca glumesc nu plecam noi niciodata cu vaporul nicaieri :D

*
Ti-a placut ??? da share la link :D